Vacature verzorgende 3-IG en (Kinder)Verpleegkundige niveau 4 of 5

Per maart hebben we weer ruimte voor een enthousiaste verzorgende 3-IG en (kinder) verpleegkundigen.

Kom bij ons werken, ben jij die flexibele, ervaren verpleegkundige die een warm hart heeft voor de zorg, dan zijn wij op zoek naar jou!

KinderZorg Bijzonder is een jonge, groeiende zorg organisatie die heel dicht bij de cliënt staat. Wij zijn een jong hecht team, dat samen de organisatie draagt. De zorg die wij verlenen verandert vaak en je dient snel te kunnen schakelen. Ochtenden, avonden, vakantieperiodes en weekenden zijn bij ons het drukst. Je zult zowel werkzaam zijn in de kindzorg als volwassenzorg op ons kinderzorghuis (mn logeerhuis) en in de thuiszorg.

Ervaring in de zorg met kinderen is een sterke pré.

Herken jij het enthousiasme dat nu bij je vrij komt? Wil jij ook ouders en/of verzorgers van een zorgintensief gezin ontlasten zodat zij even vrij zijn van zorgen, andere activiteiten kunnen ondernemen en even op adem kunnen komen?

Aarzel dan niet en stuur je cv, motivatie en gewenst aantal werkuren naar:

Sanne van den Berg op sannevandenberg@kinderzorg-bijzonder.nl of voor meer informatie kan je bellen 0486-224040 (keuze 1)

_______________________________________________________________

Vacature medewerker administratie:

Sluitingsdatum 14-01-2019

Betreft een functie voor 24 (3 of 4 dagen) tot 32 uur (4 of 5 dagen) per week, uren in overleg.

Teamplayer, verantwoordelijkheidsgevoel, meedenken, meebeslissen en een fijne werkplek mee creëren. Bijspringen bij taken van de andere teamleden en enerzijds ook de grenzen bewaken om de eigen kerntaken goed uit te kunnen voeren.

Bij de procedure hoort het kunnen overleggen van een Vog verklaring, deze kunnen wij voor je aanvragen.

Werkzaamheden op Locatie Kenniscentrum DeniseZorg, KinderZorg Bijzonder.

Adres: Kerkstraat 11a 5411 CJ Zeeland

Werkzaamheden: Als medewerker administratie binnen onze organisatie voer je veelal de volgende taken uit: Verzamelen, controleren en verwerken van gegevens. Je controleert de ontvangen gegevens, signaleert afwijkingen en vraagt ontbrekende informatie op. Je onderhoudt contacten met diverse in- en externe personen/ instanties met betrekking tot gegevensuitwisseling.Tevens maak je (periodieke) overzichten ten behoeve van de eigen organisatie en externe organisaties

Kerntaken:

1. Communicatie extern.

• Het bedienen van communicatiemiddelen en afhandelen van telefoongesprekken.

2. Administratieve werkzaamheden: 

• Het verwerken van (elektronische) post en overige correspondentie verwerken en verdelen.
• Verzenden van standaardbrieven, mailingen, folders e.d. Verwerken van loonadministratie in digitaal systeem.
• Beantwoorden van vragen aan medewerkers over urenregistratie en/ of toeslagen.
• Signaleren en registreren van afwijkingen en bij onduidelijkheden contact opnemen met de betrokkenen.
• Uitvoeren en uitdraaien gestandaardiseerde gegevens in de personeels- en salarisadministratie zoals onregelmatigheidstoeslagen en reiskostendeclaraties.
• Signaleert ontbrekende/ afwijkende gegevens en meldt deze aan een leidinggevende
• In opdracht van leidinggevende uitvoeren van administratieve processen/ voorbereidingen voor leidinggevende.

3. Universele taken van de functie:

• Het verrichten van voorkomende, andere dan bovengenoemde, werkzaamheden, voor zover deze redelijkerwijs mogen worden verwacht.
• Actief en positief deelnemen aan overlegvormen en zorgdragen voor een positief klimaat tussen collega’s.
• Het hanteren van de beroepscode en de gedragscode waaronder geheimhoudingplicht.

Competenties van kandidaat:

Proactieve, kwalitatieve en efficiënte uitvoering van de kerntaken.

1. Inzet

2. Betrokkenheid

3. Clientgerichtheid

4. Samenwerken

5. Sociale empathie

6. Zelfstandigheid

7. Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling en schriftelijk)

Kennis van administratie op minimaal mbo 4 niveau

Sollicitaties op deze functie  mogen naar bestuur@kinderzorg-bijzonder.nl t.a.v. Denise Toonen